Måla.. ja tack!!

Så nu har jag haft lite målarstuga här på morgonen.. istället för att kasta dessa två röda fula lampskärmar som jag hade, tog jag lite svart metallfärg och spädde ut den med lite vatten och satt i gång att måla! Tyvärr så är skärmar lite små.. men de duger tills jag hittar några jag vill ha. Kommer nog göra samma sak med skärmen till golvlampan.. Den mörkblå skärmen passar liksom inte inte speciellt bra! Måste vänta tills ikväll med att kolla hur skenet blir av dom små innan jag sätter igång med de sora grejjerna! :)
Imorgon blir nog att ta en sväng till Ikea och Mio för att kolla på vardagsrumsbord, gardiner och hyllor! Och efter träning idag så åker jag och köper mattan! :)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Fint, bra med återvinning

2010-01-13 @ 11:12:53
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se
Postat av: C

Tackar! :)

2010-01-13 @ 13:14:57
URL: http://romochrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback