Yankee Candle

För dom har tröttnat på Ikeas doftljus, som väl tända inte luktar, finns Yankee Candle. Dom är helt underbara, dom har alla dofter nu kan tänka dig, allt från Autmn Fruit till Café au Lait. Dom har doftljus i olika storlekar och former, "doftgranar" och någonting som jag inte förväntat mig att hitta, ett speciellt ljus för folk som röker inomhus. Det ska tydligen innehålla speciella ingredienser som neutraliserar luftmolekylerna i luften.

Som jag skrev så tycker jag att dom är heeelt underbara. Just nu så har jag doften Country Linen står i vardagsrumsfönstret och sprider en underbar doft. Hade innan Clean Cotton som också doftade ljuvligt. Då jag innan beställt ifrån Spastugan kommer jag ifortsättningen att betälla direkt ifrån Yankee Candle. Sist jag beställde och pratade med Spastugan så skule dom ej beställa hem några fler ljus då det finns alltför många återförsäljare av ljusen. Så håll ögonen öppna hos Spastugan då dom kanske kommer att rea ut dom sista, vem vet?
Igår när jag var in till Valbo för att köpa lite julklappar så upptäckte till min stora förvåning att Divas Boning säljer Yankee Candles, dock inte så många, tror dom kanske hade en 10 dofter och bara 2 storlekar.



Ett minus med dessa ljus är att smakar det så kostar det.. tyvärr! Men ta en kik på Yankee Candle för priser.



Kommentarer
Postat av: Fia

Tack för tipset! Jag älskar ju doftljus och har väl förbukat ett x antal Ikea doftljus =) Tycker att det blir rätt bra doft av dom ändå. Men jag ska prova Yankee nån gång =)

2009-12-19 @ 21:45:04
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: R & R

Ja dom är toppen och räcker hur länge som helst, helt klart värt pengarna om du frågar mig! :)

2009-12-19 @ 21:59:30
URL: http://romochrum.blogg.se/
Postat av: Jenny

Finns även på Presentboden i Söderhamn ;)

2009-12-19 @ 22:52:18
Postat av: sandra

Jag köpte sparkling Cinnamon (eller hur man stavar) där, luktade ljuvligt nu till julen :)

2009-12-19 @ 23:32:53
URL: http://swinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback