Lite nytt

Vaknade i morse av att det ringde på dörren, Otto gick upp för att kolla, men kom tillbaka och sa att det var nån jävla "tomte". Ringde på dörren igen så fort han lagt sig, gick upp och öppnade, då var det min kära mor! Hahaha! Vi hade bestämt att hämta min soffa som stått ute i kiosken hos mor. Men då tog hon 2 flugor i en smäll med att skjutsa Mattias och komma till oss med den.
Så nu står den fint i lekrummet, tyvärr så luktar den precis som en säck potatis!? Han får stå till sig lite så blir det nog bra.




Var och köpte mattan i fredags, blev en vit/beige rya.. jag vet att jag sagt att jag hatar beige och cappuccino och allt där till.. meen.. det blev bra till den bruna soffan! Och denna gång var jag noga med att kolla så att skiten var knuten ordentligt.. för sist då hade jag svarta snören i hela lägenheten..jah..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback