Risbräck. Världens lättaste julgodis?

Hej mina vänner!

 

Här om dagen tog jag med mig en kompis dotter och min egen son in i köket. För här skulle det banne mig blir lite julkänsla trodde jag. Vi började med att göra världens lättaste julgodis. Det är både lätt och inte så jävla onyttigt heller, beroende på vilken choklad man använder.

Risbräck med kokos

Smält mörk choklad i ett vattenbad

Blanda i Vårgårda ris och lite kokos i chokladen

Smeta ut allt på bakplåtspapper och låt de stå kallt i 15 min

 

Fick dock ingen riktig julkänsla heller. När tusan ska den komma då?







 


Kommentarer
Postat av: Erica

Har funderat på när den ska komma ja o =) men, men ...den kommer nog snart!

2009-12-18 @ 19:39:10
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback