Kräsen...

Sitter och funderar hur länge jag och O bott här i lägenheten.. sen i Oktober? Och hur långt har jag kommit med rust och inredning?! Man blir ju alldeles mörkrädd. Men jag är ju så GRYMT KRÄSEN. Jag är helt enkelt en ofrivillig minimalist. Jag vill att allt ska vara perfekt.. men det kommer aldrig att bli perfekt, man blir ju aldrig nöjd. Fundering är detta ett kvinnligt syndrom? Att aldrig bli nöjd, att det kan bli liite bättre. Men jag kommer aldrig till det stadiet, att det kan bli liite bättre, för jag vågar helt enkelt inte köpa något, för tänk den hemska tanke om det inte skulle passa.. Jag är såå löjlig, jag vet..

Surfade in på formodesign.com och hittade äntligen min disktrase-hållare-grejjemoj-plutt. Riktigt bra liten sak.. Man fäster den på kaklet sen trycker man bara in disktrasan i denna lilla mojäng så har den kanske chans att torka efter varje gång man använder den, man får helt enkelt bort den från diskhon. Mycket skönt! Och som jag tjatat på E på Önska om denna disktrase-hållare-grejjemoj-plutt. :) Nu blir det till att beställa. Hittade där också den perfekta anordningen till badrummet.. för alla med karlar som tar med sig allt läsbart som finns, funnits och kommer att finnas i lägenheten när dom ska.. you kow what.. Och hemma hos oss så har vi ett litet skåp under handfatet när man kan lägga av sig tidningarna "man" tar med sig in. Men O har hittills ignorerar detta skåp och slänger allt på golvet istället, varför vet jag ej. Så jag har funderat på att köpa ett vanligt tidningställ att ställa på golvet, men då är vi lite tillbaka på ruta 1, den står ju på golvet.. Men hittade nu detta tidskriftsfack med toalettpappershållare.. Fast vem säger att denna anordning kommer att få tidningarna att försvinna från golvet.. fast man vet ju aldrig, kanske värt en chansning! :)

Pluring
formodesign.com
45 kr/styck



Tidskriftsfack med toalettpappershållare
formodesign.com
325 kr

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad skönt att du äntligen har hittat den =) då kan jag pusta ut =) hahah!!!

2009-12-16 @ 07:58:47
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag förstår dig, tänk jag som bott här i 2 år och hur tycker du det går då? 1 steg fram och 2 bak =) Jag är också rädd för att handla något utifall jag ångrar mig lika fort =) Tror som sagt att det är ett kvinnligt syndrom =P

2009-12-16 @ 10:15:50
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Louise

Den finns på designforum i Gävle din grejjomoj-plutt ! :)

2009-12-16 @ 10:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback